KATEGORIE
INFORMACE
Specializovaná prodejna v centru Prahy. Osobní odběr ZDARMA.

Okamžité dodávky učebnic v Praze i po celém území ČR (PPL,dobírkou).

Pro všechny typy škol na území Prahy a Středočeského kraje při větší objednávce dovoz učebnic bez poplatku za dopravu.
KONTAKT

Adresa:
Ostrovní 30/126
110 00 Praha 1

tel.: +420 224 931 451
fax.: +420 224 931 451
 

e-mail: obchod@centrumucebnic.cz


otevírací doba:
Po–Čt  10.00–18.00

Pá  10.00–17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shody a rozdíly - Pracovní listy pro rozvoj zrakového vnímání


Název: Shody a rozdíly - Pracovní listy pro rozvoj zrakového vnímání
Vydavatel: Tobiáš
Autor: Michalová, Z.

EAN: 9788073111496
ISBN: 978-80-7311-149-6

Běžná cena: 175 Kč
Vaše cena: 158 Kč

do kosiku
Anotace:
Předkládané pracovní listy slouží k rozvoji zrakové percepce u dětí; jsou využitelné pro děti od čtyř let a použitelné v případě oslabení vizuální diferenciace i pro děti druhého stupně základní školy. Běžně se dají využít k reedukaci u dětí s SPU a také v rámci prevence, aby případné oslabení této oblasti nebylo jednou z příčin obtíží při nácviku čtení. Pracovní listy začínají úkoly, které je schopno plnit čtyřleté dítě – mělo by v tomto věku zvládnout diferenciovat obrázek, který mezi ostatní nepatří. V další fázi (a tak jsou také zaměřené následující listy) rozlišuje obrázek obrácený vzhledem k ostatním vzhůru nohama, ve fázi další určuje obrázky stranově (zrcadlově) obrácené. Zrakové vnímání se rozvíjí systematicky od narození dítěte a u většiny dětí předškolního věku dosahuje potřebné úrovně pro nácvik čtení a psaní po zahájení školní docházky. U dětí, které ve čtení obtíže mívají, se v předškolním věku objevují nedostatky v rozlišování tvarů, lišících se od sebe v rovině vertikální či horizontální. Proto jsou další úkoly zaměřené na vyhledávání shodných tvarů, dokreslování neúplných obrázků dle vzoru. Není opomenut rozvoj zrakové paměti. Pomocí obrázků a dále i písmen je rozvíjena schopnost zrakové analýzy a syntézy, rozlišování figury – pozadí se zaměřením na vyhledávání obrázků a písmen na pozadí. Cvičení na rozlišování reverzních figur pomáhají odstraňovat u dětí statické inverze (listy s úkoly typu: Podtrhni, označ, vybarvi stejné tvary, písmena... s prvním tvarem na řádku apod.). Nechybí ani listy sloužící ke cvičení správného směru očních pohybů při čtení.
TOPlist