KATEGORIE
INFORMACE
Specializovaná prodejna v centru Prahy. Osobní odběr ZDARMA.

Okamžité dodávky učebnic v Praze i po celém území ČR (PPL,dobírkou).

Pro všechny typy škol na území Prahy a Středočeského kraje při větší objednávce dovoz učebnic bez poplatku za dopravu.
KONTAKT

Adresa:
Ostrovní 30/126
110 00 Praha 1

tel.: +420 224 931 451
fax.: +420 224 931 451
 

e-mail: obchod@centrumucebnic.cz


otevírací doba:
Po–Čt  10.00–18.00

Pá  10.00–17.00

 

2. až 20. ZÁŘÍ otevřeno PO–PÁ od 10.00 do 18.00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anglický jazyk


Název: Anglický jazyk
Vydavatel: Raabe

EAN: 9788074962738
ISBN: 978-80-7496-273-8

Běžná cena: 345 Kč
Vaše cena: 311 Kč

do kosiku
Anotace:
Publikace Anglický jazyk z ediční řady Vzděláváme žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ přináší náměty pro výuku anglického jazyka pro žáky se zdravotním postižením a zdravotním a sociálním znevýhodněním. Využijí ji zejména pedagogové na druhém stupni, nicméně inspiraci pro práci v oblasti inkluzivního vzdělávání v ní najdou i asistenti pedagogů a další pedagogičtí pracovníci. Publikace obsahuje kopírovatelné pracovní listy včetně metodických pokynů, zařazení do RVP, časové dotace, výčtu klíčových kompetencí apod. Cílem této publikace je seznámit učitele, ale i rodiče se zkušenostmi a možnostmi, jak pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v oblasti jazykového vzdělávání. Část publikace je tedy věnována obecným informacím z oblasti inkluzivního (společného) vzdělávání a otázkám spojeným s těmito vzdělávacími potřebami. Hlavní část publikace je však zaměřená prakticky, obsahuje metodické listy, které jsou v souladu s pojetím RVP ZV a s očekávanými výstupy. Pracovní listy obsahují aktivity či cvičení v anglickém jazyce na úrovni vhodné pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, především LMP. Součástí metodických komentářů jsou metodická doporučení pro práci s nimi. Tato metodická doporučení rozhodně nelze považovat za jediná možná, ale jedná se pouze o doporučení, která si pedagogové flexibilně přizpůsobí dle aktuálních potřeb a možností jejich žáků.
TOPlist